-emel- ödicektik biz ama doğumdan sonra da ödenebiliyormuş çünkü normal doğum parası ödeyip son anda sezeryana dönenler oluyo demiştiler o yüzden doğum gerçekleştikten sonra ödicez. Sigortada ödeme esnasında geçerli oluyo zaten bi gidin görüşün biz fiyat aldık çünkü önceden. Bu Arada özlem hanıma gidiyordun sende