zorkadin53 bende vajinadan progesteron kullanıyorum..kanamam yada çok şiddetli ağrım olduğundan değilde ilk bebeğimi düşük yapmıştım o yüzden kullanmamı tavsiye etti.bulunduğum şehirde gittiğim doktor en iyisi..bence sen kullan canım hiçbir yan etkisi olmuyor.hatta tedbirini aldığın için,için daha rahat oluyor..sabah akşam kullanıyorum ben.