Allah bebegini sag salam kucagina almayi nasib etsin canim , bence hic ihmal etme kimisinde yerlesden dolayi oluyormus , ama bende 2 ay once oyle kahverengi akintim oldu ve dusuk yaptim , seni korkutmak istemem demem o ki git bi doktora icin rahat etsin ben gitmedigim icin simdi cok pismanim