Gulsahseyreek Bugün nstye girdim sadece sonucu götürdüm doktor beğenmedi hemşire dedi açmısın dedi hayr dedm bişiler ye tekrar yaptr dedi ikincide normal dedi hafftaya görüşürüz dedi hemşire gönderdi iki gündür hareketleri az yeri dardır dye sormadm çnkü arada hareket edyo ama çok az önemli bişi yoktr dmi sizde durumlar nasıl?
Merve20 Gulsahseyreek benimde dünden beri az hareket ediyor. Hareket olarak sadece toplanıp gevşiyor. Kasılıyor yani. Normalde çok hareketli 38+4üm
Merve20 Gulsahseyreek yarın gidicem doktora bende bakalım nst de ne çıkacak benzer durum olursa yazarım canm