Sadiyy35 Merhabalaar ben 14 haftalık gebeyim ama 2 3 gündür ara ara kasıklarda ağrı var normal mi kontrolüme daha çok var merak ettim benim gibi olan var mı ?
Dilek25 Sadiyy35 ben 19 haftalığım ara ara hala oluyor ağrılarım normal yani canım rahim büyüyo ondan bu ağrılar 😊
Hllswm Sadiyy35 doktora sordum bende 15+5im kalça kasık bel kuyruk sokumu hepsinin agrıması normal vücut genişliyo dedi kafana takma dedi sende agrın olunca dinlen canım
Sadiyy35 Dilek25 çok teşekkür ederim ilk gebeliğim tecrübesizim ve korkuyorum hep acaba bişey oldu ondan mı diye
Dilek25 Sadiyy35 benimde ilk gebeliğim bende korkuyorum ağrı olduğu zaman elimizde değil sanırım bu ama endişelenme doğuma kadar ara ara sürekli olacak bu ağrılar 😊
Hllswm Sadiyy35 bende 24 saat nbt tuttuyorum hemşireyim sabaha kadar yorulunca ertesi gün cok agrı oluyo ama doktor normal dedi bilmiyorum ki