Esa Tam olarak neredesin canim belki bildigimiz biz hastane vardir. Bizim burada özel cok fazla arastirip gidecegim insallah bakalim bende emin degilim kontrollerime devlete gidiyorum. Kontrolumu sürdüren doktorun doguma girecegini bilsem yine yaparim ama kimin dogum yaptirdigi belli degil 5-6 kisi sanci odasinda oluyor catala cikariyorlar herkes herkesin ozelini goruyor bagiran aglayan ne bileyim bana kabus gibi geliyor ya. Her hastane öyle degildir belki ama bana hep boyle anlattilar korkuyorum