Sebinemm Beta hcg ilk 18 cıktı 2 gün sonra 37,37 cıktı tekrar 4 gün sonra 53.51 cıktı sizce normalmi yardımcı olursanız sevinirim
zorkadin53 Sebinemm canım 2 kat yada en az %60 oranında artmasi lazımdı diye biliyorum benim pazartesi 320 ydi çarşamba 1041 oldu