HayalLina evet bende 2 gündür hastanelerdeyim belimde agrım vardı nstde sancım yok catı agrısı var ilk cocugum sezeryan dı şimdide sezeryan diyorum alın artık bıktım hastaneye gitmekten 😊😊 korkuyodum şuan korkmuyorum bu seferde sancım falan yok salı tekrar gidicem inşallah gün verirler