nehirimmm
Ruvyda
Dilo525634 Ben ilk gebe olduğumu öğrendiğim 5 haftalıktım . Avesanda Hastanesi gidiyordum . İlk muane çok iyiydi tabi ilgide. Sonra benim kanamam oldu gittim beni muane etmeden ilaç yazdı . Ve soru sordum. İlgi alaka sıfırdı. Birdaha gittim ilaç bende kusma baş dönmesi etkisi yarattı. Doktor sadece bırak ozaman dedi ama çok soğuk tavırla. Bende esenler kadın doğum devlete gittim. Doktorum çok iyi kadın. Ben özel hastanede bukadar rahat sohbet edemiyordumkadınla . Benimle ilgisi sohbeti konuşması çok güzeldi. Bir arkadaşın tavsiyesiyle gittim o doktora. Ama gerçekten dediğinde daha çok güzel ilgi alaka gösteriyor.şuan 23 haftalıkğız 7. Aya girince inşallah medicana Hastanesi var oraya gitcem inşallah. Orda Züleyha hanım var çok iyi muane 100 tl . Doğum ücreti normel 1850. Sezeryan da 2300 tl . Bu hastaneyi seçmenin nedeni bütün sülale orda doğum yaptılar. Ablam yengem ler