Fadimanaaa Gldnc çok şükür herşey yolunda sonuç temiz çıktı. Dedikleri gibi ikili üçlü testler sadece tarama herhangi bir tanı koymuyor aslında. Size şunu diyor herşey yolunda olsa bile sizinle ayni yaştaki ve bu testi yaptırmış olan kadınların bebeklerinde 1000/1 ihtimal risk vardır. Sonuçta bu testi yaptırmayan da bi sürü anne var. Size otomatik bir risk haritası çıkarıyor dolayısıyla çok endişe etmenize gerek yok