Burayc Kızlar 37 haftadayım bişey merak diyorum bu su gelmesi yavaş yavaş olabilir mi kimi olur diyo 🤔 birde arada sancım var belden kasıklarıma giriyor ara ara basende içime diken batar gibi bi his geliyor 😨
Yaprakvemucizesi Burayc canim bende 37 haftadayim adet sancisi gibi ağri giriyormu benim kasiklarim çatliyor sanki bu iki gundur
Deletedmom308 Burayc aynı belirtiler var bende de. Karnım ağrıyomuş gibi oluyo özellikle de geceleri artıyor..Vajinamda batmalar oluyo. Bi de aşırı mide bulantım var. Bu haftaya kadar hiç bulantım olmamıştı
Woerigjjjffjdkfkx Benim suyum yattigimda gelmişti hiç anlamadım ıslaklığı hissedince uyandım kokusuz Du idrar gibi değildi çok tereddüt ettim hatta acaba altıma idrar mi kaçırdım diye de tedbir amaçlı gttim suyummuş gelen doğum başlamış demislerdi
Woerigjjjffjdkfkx Burayc vlla normal çamaşır eşofman falan islakti yatakta az ıslak ti hatta ebe kalanı bosaltiyorum demişti çatalda😳
Deletedmom308 Burayc yalancı Doğum sancıları diyorlar. Çok rahattım şu haftaya kadar ama artık zorlanıyorum ya😞
Yaprakvemucizesi Deletedmom308 evet canim o karin ağrisi bende de var alttan alttan vuruyor dimi adet sancisi gibi ayni Nts de çok az sancim çikti benim Ayin 25 i sezeryan doğumum olucak rabbim izin verirse inşallah dayanir ozamana kadar🤲
Deletedmom308 Yaprakvemucizesi aynen alt taraflarda oluyo batma şeklinde. Bu zamana kadar adet ağrısı çekmediğim için pek anlayamıyorum adet ağrısı gibi mi değil mi .. sizin tarih belliymiş ne güzel :) benim normal doğum gözüktüğü için beklemedeyiz. Beklemekte çok zormuş. Geçmiyor zaman 😔