Busraybars Canım belki doktorun çok iyidir ama bu şekilde bir anneye konuşmaması gerekir benim fikrim . Doğduktan sonra aAllah korusun ateşli hastalık geçirse düşse sakat kalsa ne yapacağız meleğimizden vazmıgeçeceğiz . Kendimizin engelli olmayacağına bile garantimiz yok . İçini ferah tut düşünceden de uzak dur . Yarın kandil bol bol dua et kendi meleğin için bizler içinde bende inşallah dua edeceğim Yasin okuyalım dua edelim Allah’ın izniyle doğumdan sonra hayırlı haberlerini alacağız gönlünü ferah tut . Allah’a emanet ol