Dilara91 Kızlar selam ben gecen sene 1 doz tetanoz aşısı oldum suan 22 haftalık hamileyim tekrar olmam gerekiyomu
Esrasrgn Dilara91 1 ay arayla 2. Doz vurulcaksın canım sağlık ocağından söylemeleri gerekiyodu. Bide arıyolar zaten gelin falan diye
Kestanegulsah Ben 2018 ağustos ayında parmağımı kesmiştim 1 doz tetenoz vurmuşlardı aile hekimliğinde sistemde gözüktü dün 20+5 günlüktük 2.dozu vurdu ebe ağustos ayında doğumum olacak ekim ayında 3.doz vurulacak dedi