Turkan38 yanlış anlamayın,ileriki yaşlarda risk yüksek olduğu için sordum.Benim bebeğimin de ikili testte ense kalınlığı 3.8 çıktı ve riskli gebelik dendi.Doktorum kalbinde bir sorun olabileceğini ya da lenf bezlerinde bir sorun olabileceğini ya da kromozom sorunu olabileceğini söyledi.çok çok üzüldüm ama ‘Allah’tan geldi,her türlüsü kabulüm’ dedim ve hiçbir test yaptırmadım.şimdi 21.haftadayız ve ense kalınlığı normale dönmüş.
Bir de doktorum devlet hastanesinde riskli gebeliklerde ücretsiz fetal DNA testi yapıldığını söyledi.Bir araştırın bunu derim...Ben yaptırmak istemediğim için bileğim yok bu konuda.