Mrvegrkan canım imomun içinde bir sürü bileşen var. Hem bebegim hem senin ihtiyaçlarını karşılıyo doğuma kadar kullanılıyo. 31deyim hala kullanıyorum. Magnezyumuda kasılmalar için verdi dr kasılman yoksa kullanma demişti ama onuda devam ettiriyorum ben
Bide ilk zamanlr içmesi çok zordu gerçekten bulantı vs. nedenlerle sonra alışıyorsun ama 😊