Kivilipastaa canım bende senin gibiydim hiçbirşey yiyemezdim sürekli bulantı kusmalardan herşeyden tiksinirdim 2 gün hastanede yattım ama boş şu an 20 haftalık allah'a şükür biraz daha iyi inşallah sende daha erken geçer bide sebze meyve yiyebilirsin ben onları yerdim tiksinmezdim bir dene aç bırakma kendini