Seraduzlu anlamam mı canım çokkk çokkk iyi anlıyorum hemde bende 3 kayıp yaşadım o leke geldiğinde zaten direk eşimi aradım o kadar korktu ki o da işyerimiz evden 25 dk uzaklıkta eşim oradan eve 5 dkda geldi kaybetme korkusunu ancak yaşayan anlar ama bol bol dua et ve dinlen canım ben 1 hafta hiçbirşey yapmadan yattım sonra lekelenmem kesildi ufak ufak kalktım işlerimi yaptım ama kesinlikle ne kendimi yoracak nede ağır işler yaptım kendine dikkat et fazla stres yapma doktorunun dediklerine de bir bir uy canım ondan sonra hiçbirşey olmaz bebişine nasipse 😊😘🙏🏻🤲🏻Bu arada kaç haftalıksın canım