Essraa2 Doktor dolanmış değil ama boynunun altında dedi böylede normal doğuma engrl olabiliyormuş başına gelen varmı yada gelipte normal doğuran..
Cileklipasta Essraa2 bizde de o haftalardan beri kordon var boynunun aşağısındaymış sizinki gibi, doktorumuz normal doğuma engel demedi bilemedim şimdi hangisi yanlış acaba
RdvnMlkn Essraa2 valla baska doktora git bzde 33 haftayiz bize bacak boyu2 hfta geriden geldini soyledi ama bir doktorun demesine bakmamak lazim baska doktora git bnde gitcem bakalm Allah yardimcimiz olsun
Hulyalp Essraa2 canim 1 kez dolanmasi sorun degil diye biliyorum ama 2 kez dolanirsa kordon kisaldigi icin dedigin gibi bogazini skma ihtimali var. Ablamin kizinin da 2 kere dugum olmus zaten son anda sezaryana donmustu ama doktor bu sekilde zaten normal olmazdi demis.
Gizemyigiter Essraa2 benim bebeğimin 2 kere dolanmış yine de normal Doğuma engel demedi doktorum acil bi durum olursa tabii sezaryen yaparız ama herşey normal olduğu sürece normal doğumu beklicez dedi
Essraa2 Cileklipasta ya tam engel demedi ama bazen çıkarken ilmek gibi olabiliyor dolanmasa bile kafasını tutup nefessiz kalmasına sebep oluyor dedi...
Cileklipasta Essraa2 Allah korusun. Doktoru dinleyin yine de engel olabilir dediğine göre bi bildiği vardır. Ama sancınız gelir acil olarak normal doğuma gidersiniz bu durumu da belirtin kordon vardı diye.
Essraa2 RdvnMlkn ya çok olumsuz demedi benimikinci ilkide ondaydı doktoruma güveniyorum.. oda normal yaparız ama masadan dönp serzaryanda olabilirsin haberin olsun gibi dedi..
Hulyalp Essraa2 amin canim sag salim saglikli dogsun. Dolanmamissa doguma engel olmamasi lazim diye biliyorum
Nilifer35 Gizemyigiter benim sezeryanda anlasilsi iki kez dolanmisti kordan doktorum anne karninda bisey olmaz ama normal doguma engel dedi cunku kordon cocugu birakmazdi dedi
Cileklipasta Essraa2 belirtin dememdeki sebep ilk başta doktor orada olmayabiliyor açılma belli bir düzeye gelene kadar genelde ebeler hemşireler bulunuyor özellikle gece olursa, onlara durumu belirtin demek istedim :)
Essraa2 Nilifer35 aynını dedi doktorum aslında dolanmış değil ama boynunun altından geçiyor.. kafasını çektimizde kordonun tutma ihtimali var dedi işte.. inş poziyon değiştirir..
Gizemyigiter Nilifer35 doğrudur ama 2 kordonla normal doğuran arkadaşlarım da var herşeyin hayırlısı sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza