SevdaNurum Bugün ki muayenemz de dr muz doğum pozisyonu almış ama kanala girmemiş henüz dedi. O an da soramadım şimdi yeni aklma geldi. Kanala girmesi icin erken mi henüz doğum anında mı olup giriyor? Biliyorsanız aydınlatr msnz lütfen😊💐
Yagmurerol SevdaNurum ayni durumdayiz, 38+3 üm dogum pozisyonu almis ama kanala girmemis. Doktor son dakikaya kadar bekleyeceğiz dedi. Yürüyüş yap dedi baskada bisey yok kismet artik😅
Yenianne10 SevdaNurum benim 32 haftalikken basi donmustu asaya ama 38.ci haftanin ortalarinda rahmimde agrilar olmaya baslamisti canim 39 +2 ken dogum yaptim kanala inmesi icinn bol bol yuru hurma ye
dishonest SevdaNurum bizim için pek sevindirici bir haber olmadı tabi 😂 erken doğum riskiyle tedavi gördük çok şükür az kaldı 🤗