tugis05 Kızlar 5+6 haftalık gebeyim. Bugün aşırı kabızlıkdan dolayı tuvalete cıkamadım cok zorlandım ve makat tarafımdan kan da geldi :( hatta baya ıkınmam da oldu. Bi sorun olur mu bebege allah korusun düşük riski olur mu :( ıkındım zorladım kendimi elimde olmadan cok sancım vardı cunku. Suan da da asırı acıyor makat kısmım :( çözüm nedir buna
Srfn11 tugis05 Makati yirttin cnku onyuzden kanama olur ve asiri acir otururken bile dikenli gbi oluyor oyle durumlarda yasamayan kmse agrisini siziisini anlayamaz onun. Trosyd krem var o cok guzel iyilestirir ben hamileyken de kullandim rahatlatir cok.