Yusufunannesi_ tutup tutmama konusunu bilemem ama içtiğimiz su ile bebeğimizin yaşam sıvısı her 3 saatte bir yenileniyor💜
O sebeple su çok önemli💜
Ben tutmayı istiyorum ama kan ve vitamin değerlerim düşük, zorlanmaktan ve bebeğimi zorlamaktan korkuyorum. Dediğinizde haklısınız ama bebeğimiz bizim depolarımızı sömürüyor😁bir doktoru dinlemiştim siz kendinize iyi bakın öncelikle çünkü bebeğiniz sizin vücudunuzda var mu yok mu/ az mı çok mu demeden alacağını alır siz kendinize iyi bakın demişti😂