eslim19 20.haftamdaym henuz catlak felan yok ama ne kullanmaliyim krem yag vs? Sizler ne kullaniyorsunuz
AlevAkoluInce eslim19 merhabalar ben daha yeniyim ama araştırmalarıma göre en güzeli vazelin miş ve tabi ki bolca su 💧
persephone eslim19 Mustela kullanıyorum . Her duşta bebe yağı sürüyorum. Ayrıca organik hindistan cevizi yağı da çok iyi nemlendiriyor 👍🏼👍🏼👍🏼
DidemYldrm eslim19 zeytin yağ kakao yağ tatlı badem yağ karıştır göbeğin çıkana kadar günde 1 kere göbeğin çıktıktan sonra sabah akşam sür
Ddmyvz Haftamdayım bugün doktorumunda önerisi ile lierac a başladım inşallah faydası olur onu bir araştırın isterseniz
merry8y lierac kullandım alerji yaptı daha kötü kaşınmaya başladım..her bünyede aynı etki yaratmayabilir tabii. bebe yağını tavsiye ederim..
SyhnHtp Bende lierac araştırıyorum @Ddmyvz nerden aldınız her eczanede bulunmuyor malesef 🙁 12. Haftamdayım daha başlamadım kullanmaya normal nemlendiricili kremlerim şuanlık yetiyor.
Fkg Kuzenım LIERAC marka krem kullandı. Kocaman göbişi vardı ve 4 kilo bebişi oldu. Onda çok işe yaradı hiç çatlak olmadı. Bende aynısını alıyım diye düşündüm tabi her vücut aynı değil. Bir süre doğal yağlarda var ama bende düşük riski var haftada 1 duş alıyorum o yüzden yağ kullanınca rahat edemiyorum.
Werwe Liearc bnm ablsmda kullndı hiç memnun değil en iyisi uzerinde baby yazan vazelin tavsiye edrm bnm ki ikinci dogum olacak zaten birden vardı catlk ilerlememesi için vazelin baby kullnıcm
SyhnHtp Çok su içiyorum o konuda sıkıntım yok 4 litreyi çok rahat bulutor günlük su miktarım ama çatlamaya müsait bir yapımvar oyüzden ne gerekirse yaparım diyorum bide yağ kullanımı zor olacak benim için krem ve jelleri kullanabilirim . Çalışan bayanım her gün yağlanmak ve sabah duş almak üşütür beni.
Kbrac Bi oil kulaniyorum en bastan beri ve cok su iciyorum. Ama catlaklarin olusmasi en cok bünye meselesi. Ben 34 haftamdayim suan ve ilk catlaklarim olustu cok hafif olsada.
Mybabe Organik hindistan cevizi yagi kakao yagi bio oil oneririm bol su icmelisiniz ayrica belly butter, vazelin, bebe yagi, badem yagi gibi seylerde oneriliyor