babyUras_ benoanne karnım normal göbek gibi kilo almısımda göbegim cıkmıs gibi duruyo hamile göbegi degıl hic banada doktorum bi sıkıntı var demedi hic sormadım göbegim neden böyle diye sonradan cıkar dedim ama hala yok ☺️
benoanne babyUras_ benim göbek var ben zaten çok kilo aldım 😂ama aşağıda duruyomus nebiliyim öyle diyorlar fiziksel yapıyla alakalıdır diye düşünüyorum
babyUras_ seymaaygunsafca benımde 11 haftalıkken kanamam olmustu ama benımki kan uyusmazlıgından dolayı olmustu igne ve fitil kullandım şükür simdi öyle bi tehlikemiz yok. Sende korkma Allahın izniyle dinlendıkce kendını yormadıkca kanaman falan kalmaz 🙏
babyUras_ benoanne benimde var göbegim 68le kaldım suan 74 üm boyumda var cok durmuyorum 😂 sen kac kiloyla kaldın ne kadar aldın
benoanne babyUras_ Evet ama o halime artık donebilirmiyim bilmiyorum 🙈😂 olsun bebeklermizi sağlıkla kucağımıza alalimda inşallah gerisi olur 💜