Eşimin ilgisizliği beni öldürüyor artık etrafina ne olursa olsun iyi sabahın köründe kalkıp almaya goturmaya gidiyor bişey olmuyor beni erken goturmen gerek hastaneye diyorum beni öldürdün diyor. Kiyafet alıcam ayakkabım resmen yırtıldı iki haftadir erteliyor beni bugün almaya geç geldi alışverişe götürmedi sen pazartesi tek git diyor cildircam artık bıktım kendine alışverişi yapıyor 275 e mont aldı 149 ayakkabı ben çalışıyorum hiç bişey almadım bana bişey diyin ne olur