Sevim010 Kızlar gebelik testi yaptık bu şekilde silik çizgi çıktı hiç beklemedik bir kaç saniyede hemen çıktı kan testi verdik 28.000 miş hemşire öyle söyledi Kaç haftalık oluyor ??? <a href="https://hizliresim.com/qdV95B"><img src="https://i.hizliresim.com/qdV95B.jpg"></a> https://i.hizliresim.com/grEjdZ.jpg
efsanee_ Sevim010 son edet tarihine göre hesaplanıyo canım. Bu sayısal verilerle degil. İlk saglık ocağında kan verdigimde bende sormuştum bu verelrle belirlenmiyo dedi dr
Sevim010 Syd34 en son eşiyle 14 gün önce birlikte olmuşlar bide geçen ay olmuşlar eşi görevde çünkü her zaman yanında değil sadece ilişkinin tarihini biliyor
Syd34 Sevim010 geçen ay birlikte olduğu zaman oluşmuştur büyük ihtimalle gebelik 14 gün öncesi olsa değer düşük olurdu
Sevim010 GuelGltkn canım bilmiyor tarihi yarın ultrason a giricek Eşi görevde olduğu için bi geçen ay gelmiş Mart’ta bide 14 gün önce buradaymış geçen ay ve bu ay birer kez beraberlik olmuş 14 günlük müdür sence
Efsuni Bende test yaptigimda önce test çizgisi sonra control çizgisi belirmişti toplam 2 3 sn sürdü iki çizginin birden belirmesi ben hemen o gün hastaneye gittim kesemiz oluşmuştu bebeğimiz vardı bile 5.5 haftalıktim hiçbir kan testi yapmadim 10 gün sonrada kalp atışını duyduk bence doktora gidersen sende de kese ve bebek görünür
sevincsarac Sevim010 evet canım benim de testim resimdeki gibi çıkmıştı bi kaç gün sonra doktora gittim oda bugün 😊5 haftalık dedi