Lamelif benim de hemoglobin 13’tü, ferritin 28’di falan ama yine de başlattı doktor. İlerleyen haftalarda ben doktoru yanlış anlayıp demir hapını bıraktım 1 ay içmedim hemoglobin 11e düştü. Yani kullanılmadığında yavaş yavaş düşüyo sanırım. Yine de sağlık ocağı değil doktorunuz karar versin