Oges Kızlar plesenta previa totalis var özel hastaneler iyi değil devlette Doğumun tehlikeli olduğunu o yüzden Üniversite. De yapmam gerektiğini söyledi ben de gittim peritonolog baktı 30. Haftadayız MR çekelim plesenta rahme yapışık mı değil mi bakalım kesin anlayamayız ama yine bir nebze olsun yardımcı olur bize dedi yapışık olup olmadığı ameliyat anında belli olur dedi açınca , MR öekelim demesinin sebebi de yapışık olup olmadığı anlaşılıp ona göre hazırlık yapılmalı kan falan ayarlanmalı dedi , MR çektiren var mı bir sıkıntı olmaz dediler ama bilemedim ...
anapanda12 Çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin hepimize inşaAllah. Bir bilgim yok üstte kalsın.
Depresif_polyanna Oges canim ben 10.haftada çektirdim uzerine bisey koyuyolar yelek gibi şükür bi sorun olmadi.
Depresif_polyanna Oges çok agrım vardı apandistten suphelendiler o yuzden. O gün okadar çok kişiye sormustumki hastanede. Bisey olur mu diye. En zararsız olanı MR dediler. Bi çeşit mıknatıs yardımıyla görüntü aliniyomus çünkü. Korkma yani 😊
Oges Depresif_polyanna oh iyi çok şükür ama kapıda hep hamilelik şüphesi olanlar veya hamile olanlar yaklaşmasın yazıyor o kalmış kafamda