Duygu202420 bende geçen haftalarda grip oldum 15 gün falan sürdü hep öksürüyordum kusma falan yoktu ama ateşim falan yükselmişti ilaç kullanmadım. Ballı su içtim ballı süt içtim ıhlamur içtim Şimon yedim hep şifa olur diye dua ettim. Geçti çok şükür size de çok geçmiş olsun ama vicdan azabı falan çekme şakın kendini korkutma onu Allah koruyor hicbirşeyden etkilenmiyor 🤲 benm yakın bi arkadasım da sürekli zayıfladı böyle şeyler olabilir düzelir bir dahaki ay Allah’ın izniyle üzme kendini 🤲 biz 17 haftalık olduk 😍 benimde karnımda ve belimde sürekli ağrı oluyor hep korkuyla yaşıyorum ama herşey Allahtqn stres yaparsan daha kötü