Birprensesinannesii 22 haftalık hamileyim yemeklerde baharat ve acı çok seviyorum her yemeğin yanında mutlaka acı yerim yada pul.biberli yaparım baharatsiz ve acısız yemek yiyemiyoruk tatsız tuzsuz geliyor bana bu durum sakincalimidir kızlar
Tombikis96 Birprensesinannesii şu an 39+4 günlük hamileyim bu zamana kadar hep acı ve baharatlı şeyler yedim canım çok şükür bi zararını görmedim
hunilimom Birprensesinannesii mide yanması dışında hiç bi sıkıntı yaşamadım 😂 acı biber tursununu yiyorum yani
honey Birprensesinannesii ben telefonumun notlar kısmına yazıyorum soracaklarımı, ordan bakıp soruyorum :D
Efsuni Hamilelikte hemoroid sık görülen bir durum fazla aci bu durumu körükleye bilir sende varmı bilmem ama zemin hazirlarsin böyle yaparak baharatıda dozunda kullanmanda fayda var
Birprensesinannesii Arzymn süslü sözleri birakta öcü tarzi bir soru sorulmuş gibi cevap veriyorsun bu kadar şaşıracak ne var bu soruda