Sevilaaay geriye kalan zamanda yediklerimize dikkat edersek kilo alımını azaltabiliyor muyuz, tabi bebeğin gelişimini olumsuz yönde etkilemeden. Benimde 21.haftam bitmek üzere, fazla kilo aldığım için acaba şekerim mi var diye şüpheleniyordum. kan tahlili yaptırdım şekerim normal çıktı, tabi dr ye göstermedim daha.10 kilo almış durumdayım. Doğuma kadar bir bu kadar daha kilo almak istemiyorum, yani sağlık açısından. Yediklerime dikkat ederek, bebeği de tehlikeye atmayarak fazla kilo alımını durdurma şansım var mı ?