Nuribasak Kızlar 39+2 olduk bebeğimin kalp atışları düzensiz çıktı benim yaşadığımı yaşayan var mı bebeği sağlıklı doğan
nilipek Nuribasak genelde takip edip sezaryene alıyorlar hakkınızda hayırlısı olsun inşallah sağ salim doğar
nilipek Nuribasak tabi, içerde bunalınca olabiliyor. Annemde de öyle olmuş normal doğumu beklerken kalp atışlarım düzensizleşince sezeryana almışlar 26 yaşımda turp gibiyim 😁😁
Nuribasak nilipek inşallah bize de öyle olur canım Allah biliyor ya canımdan can gidiyor şu anda bişey olcak diye