Kızlar biberonda dr.brown’s markasını tercih edecem ama cam mı almalıyım? plastik mi?
1PrensAnnesiii Cam her zaman sagliktir o yuzden cam tercih etmelisin diye dusunuyorum canim
1PrensAnnesiii bende bebedorun cam olanını aldım çok güzel cam gerçekten çok sağlıklı
1PrensAnnesiii tabikide cam canim
Bende aventin cam olanını aldım kesinlikle cam en iyisi
Teşekkür ederim kızlar sağolun🙏❤