Mihrican2121 Kızlar 2 doğum yaptım böyle bişey başıma gelmedi bugün fark ettim leke değmişti iç çamaşırıma ne olabilir doktora gitsem mi
ailecekizledik Mihrican2121 tabi ki hemen gitmelisin. Ben o sebeple erken doğum riskinden dolayı 3 gün hastanede yattım. Rahim ağzı kısalığı vardı, aynı sorun sizde de olacak diye bir şey yok tabi ki ama hiç beklemeyin hiç
RdvnMlkn Mihrican2121 git yani ne diyolarsa yaz merak etim insallah kotu bisey olmaz bol bol dua et rabbim yardmcin olsun
Mihrican2121 RdvnMlkn amin çok sağol canım doğum değildir inşallah daha hiç birşeyim hazır değil ve erken daha
Mihrican2121 RdvnMlkn hastaneye geldim 1 santim açıklık var dediler nst ye bağladılar şuan için doğum değil dediler ama yarın ne olur bilmiyorum diyor doktor her ihtimale karşi yatırdılar beni
Mihrican2121 ailecekizledik bende hazırlanıyorum çıkacam bakalım ne diyecekler daha erken inşallah doğum değildir