ikinciprensimgeliyor Valla ben 2 takım 1 10lu 1 tane de 5li hastane çıkışı aldım, 5-6 tane de zıbın aldım kuzenim kızının bebeklik kıyafetlerinden verdi bi poşet dolusu. Alt üst takım aldıysan daha alma yeter onlar hediye getirenler de olucak illa ki onuda düşün, yengemden tecrübeliyim bende. Yeğenim doğmadan dolabı kendi aldıklarıyla doldurdu milletin getirdiği hep kaldı öylece oda başkalarına götürdü yada gidip büyük bedenleriyle falan değiştirdi 😄 Bende öyle yapmayı düşünüyorum hediye gelenleri gidip büyük alıcam hep kışlıkla falan