Zinnureyn Merhaba 7 haftalik hamileyim. Bugun tsh sonucumu ögrendim 😞 3.72 😞 ilac verdi doktorum acaba gec mi kaldik tedaviye baslamak icin ?
Glshmtn Merhaba hic telaslanmayin benim 4.39du bende ilac kullaniyorum hemen düzene giriyor kafaniza takmayin 😊
SevginalErgn Merhaba benim de 4.05 di 1 aydır ilaç kullanıyorum 2.1 oldu hemen düzene giriyor canınızı sıkmayın
ElifKarata Arkadaşlar 3 kere yaptırdım herbirinde farklı çıktı 2 gün önce yaptırdığımda tsh 1,651 serbest t4 9,19 ve en son tsh sonuç ta 3.145 yazıyor daha doktora göstermedim normal Mi?
Ceyceycey Bende 7. Haftada farketmiştim ilaçla ve rutin kontroller ıle kontrol altına alınıo endokrin olıjı bölümünde