MinnakAnnee Kizlar biz suan 30. Haftamiza girdik gebeligin basindan beri karnim hep asagidaydi 25 haftalikken falan herkes karnin cok asagida diyordu erken dogurabilirsin diyorlardi ve suan 1 haftadir karnim degisik sekilde yukari cikti genisledi. Yani sizin karniniz ne zaman yukari cikti ne zaman indi sanki benimki yukari cikmak icin gec kaldi ya geri inmezse dogumum gecikirse bilemedim😏🙄
Alyamm MinnakAnnee benimde aşağıda göbeyim canım 30 dan sonra 37 inci haftaya kadar yukarı çıkacağını söyledi doktorum 37 den sonra aşağıya ineceğini söyledi öğlede oldu