Sarayhelvasi Merhaba 11 aylık bebeğim var ve tekrar hamile olduğumu öğrendim kan verdim ama doktora 7.hafta gibi gitmeyi düşünüyorum. Sizce hangi folik asiti kullanayım siz neler kullanıyorsunuz?
Sdnurr Sarayhelvasi ben folbiol kullanıyordum doktorum onu bırakıp elenatal 1 diye folik asit verdi bence doktora danış depolamaya göre değişebilir folik asit oranı
Sarayhelvasi Evde folibol vardı söylemedim ona mesaj attım şimdi folidoce kullanabilirsiniz dedi🤷🏻♀️
Aminea Sarayhelvasi folidoce kullandım canım hamile kalmadan önce folbiol kullanıyordum doktorum cok fazla dedi bıraktırdı folidoceye başlatmıştı
Mlssa Sarayhelvasi Ben folbiol kullandım öncesinde folicİod12 kullandım doktoruna danış canım o söyler sana ne olur ne olmaz😊Hayırlı olsun bu arada🙏🏻
Sarayhelvasi Mlssa teşekkür ezerim canım... inşallah hayırlısı olur 🙏🏻 Folbiol de miktar fazla sanki?
Mlssa Sarayhelvasi Bilmiyorum ki canım açıkçası ilaç konusunda pek bilgili değilim😊 doktorum ne derse onu yapıyorum😊
Nagihans Momvital kullabiyorum bende folbicolu yuksek buldu doktorum bunu kullanmami istedi butun vitaminler var icinde