Leylaanneoluyor o ağrı bende nerdeyse 20. Haftadan beri var. O yüzden seninki normal. Benim çok erken olduğu için rahim ağzı ölçümüm yapılmıştı o normal çıkınca rahatladık.
İnan tahmin edebilşyorum bahsettiğin ağrıyı. Resmen o bölgemin çatırdadığını hissediyordum her hareketimde. Çatı ağrısıymış. Bebiş sığmadıkça genişletmeye çalışıyormuş çok normal☺️