Mlhacivan Ben hapını kullandım 6. ayınOrtasında bıraktım 3 haftadır falan kullanmıyorum Doktor kullanmana gerek yok artık daha fazla kullanırsan zarar verir dedi rahmin daha daha derinlerine tutula biliyormuş Plasenta O da doğum sırasında rahmin alınması ne kadar gidecek şeylere sebep olabiliyormuş Bazen o yüzden düşük tehlikem kalktı Artık kullanmayı bırak kullanma dedi Eğer düşük tehlikem kalkmışsa doktoruna bir kez daha sor kafana göre kullanma