Aysnurrr Tecrübeli annelerimiz nst nedir. Ne için yapılır kaçıncı haftalarda ne sıklıkta yapılır bilen yaptıran varsa lütfen paylasabilirmi? ( birde ekstra ücretli mi oluyor, ücretliyse nekadar özel hastanede)
Tomurcuk18 Aysnurrr 34 haftada ilk girdim. 35 tl ücret ödedim. 2 hafta sonraki kontrolde yeniden gireceksin dediler.
brldmr Aysnurrr non stress test(nst) bebegin kalp atısı ve sancı durumu olculuyor . devlette ucret odemedim. acıbademde de muayenin icinde ekstra bişey istemediler. diğerlerini bilmiyorum
madl41 Aysnurrr canım karnına kemer gibi bişey bağlayıp bebeğin kalp atışlarını duymak için aynı tansiyon aleti gibi ama karına bağlayıyor son haftalara doğru takip edilir bu doktora göre değişir ama doktor muayenenin içinde bazı hastanelerde ise ekstra ücret alınıyor galiba
Tomurcuk18 Aysnurrr Evet, normal muayene ücreti+nst ücreti ödüyorum. Onun kontrol süresi yok her gittiğinde ödüyosun. Muayenenin kontrol süresi var bir 270 tl(+nst) ödüyorum bidahakine 15 tl(+nst) ödüyorum.
Elmassfll 30. Haftada başladım nsteye girmeye cnm 36. Haftada doğum yaptım hiç bir ücret ödemedim özel hastaneydi 60 tl muayene ücreti ödüyordm 10 güne bir
madl41 Aysnurrr ben daha 8. Haftamdayım 😊 ama ona ragmen yapılmadık tahlil kalmadı sürekli idrar kan alttan muayene 😊😊 Allahtan 8 tane Ablam var hepsinin doğumunda yanındaydım hepsinden Doğum tecrübelerini dinledim o yüzden bi nevi tecrübeliyim 😊😊 ama ilk doğumum olacak diye korkuyorum
Tomurcuk18 Aysnurrr Gitmeden yemek ye öyle git. Bide giderken vişne suyu ve çikolata al yanına, orda yiyip hemen nst ye bağlanırsın. Ben bunları yapmadım ve 2 kez nst ye girdim ayni gün 😁 doktor özellikle tembihledi bidahakine bunları yap diye.
gokturkhicret55 Tomurcuk18 ya benım de kalp atışını bulamadılar hareketli dıye cok uc kere denedıler olmadı 😥
Tomurcuk18 gokturkhicret55 Benim bebeğim suan ters duruyo o yüzden biraz zorlandılar. Kalp atışı derinden geliyodu bide iç karnım genişmiş biraz sıkı bağladılar daha net duyulsun diye. Bizim kız biraz nazlı. O kadar tatlı yedim yine de uyuyodu doğru düzgün kıpırdamadı 😁 ama ben artık bebeğimin huyunu bildiğimden ve ultrasonda iyi olduğunu hareket ettiğini görünce cok da telaşlanmadım.
gokturkhicret55 Tomurcuk18 hayır benım sorun 36 haftama girdim çatı muayenesi yapacaklar duruma göre ama oğlum musade etmiyor nst de 😂😂
Tomurcuk18 gokturkhicret55 Bidahakine belki müsade eder 🙈 canları nasıl isterse öyle davranıyo bebisler🥰