Dyglila neredeyse bütün alışverişimi ordan yaptım canm. Öyle zor bi yerde değil Eminönü mahmut Paşa’da kime sorsan söyler yani. Gittim hana en alt kata ihtiyaç listesi veriyolar mağazalardan market arabası gibi araba alıyosun tek tek mağazaları gezip dolduruyosun arabanı en son bi yerde kasa var ödemeyi orda yapıyosun 1600 civarı bi alışverişim olmuştu hem toplu hem nakit olduğu için 1200 flan ödedik. Bence çok karlı bi alışverişti hem kaliteli hep güzel hemde uygun🤷🏻♀️