ebru23 Kızlar baby ne bin bezini aldım 1 numara güzel benziyor 100 adeti 37 TL ye denk geldi evde şuan 140 bez var ins yeterli olur
Cerenes26 ebru23 bebeğinizin kilosuna göre alsaydınız. Biz direk 2 numaradan başladık.bezin kenarları bacağında iz yaptı çünkü. Ayrıca ilk başta pişik yapıyor sık sık değiştirmek gerekiyor ve sıvı kakayı taşırabiliyor. Çok da stok yapmamak lazım.
ebru23 Cerenes26 2 numaraya kadar idare etsin. Yeter 3kilo şuan zaten en fazla 25 gün gider günde. 8 kere değişmek altı 2 numaraya geçene kadar ins yeter baby ne ve Sofia var ikisininde denicem artık hangisini severse
ikinciprensimgeliyor Ben dun ebebekten molfix yeni dogan 1 aldim.62 li Ilk gunler onu kullanirim sonra 2 ye gecerim dedim.2 numara da 124lu vardi evde