Busimss yani oda olabilir ama duyurmaya ne gerek var ki zorundamiyim kardaşssss😁😁😁 5 ayligim cogu bilmez gebe oldugumu saga sola resim de atmadim yani ne gerek var saklama derdindeyim zaten yazin ne yapacagim bilmem hadi simdi ustume bir seyler atabiliyorum sakliyorum da yazin ne yapacagim bilmem ben cekinirim yaa vallaha huzursuz oluyorum