Buradem16 merhaba ben 3. doğumumu çekirge dorukta yaptım son dk da mecburi tercih oldu başka doktora gidiyordum şehir dışında oldugundan başka dr. arayışna girdim ve dr. sühendan hanıma referansla gittim saolsun sadece doğum için beni kabul etti çünkü artık 39.haftadaydım ve dr.umdan çok memnun kaldım fakat çekirge doruk kadar ilgisiz bir hastane görmedim ve strelizasyon konusunda hiç hassas değiller dr.orda olmasa kesinlikle tercih etmezdim ve doğumdan sonra bebeğim bakteriyel pnömani geçirdi strelizasyonundan dediğim gibi şüpheliyim güven veren bir hastane degil sadece hekimime inandığım ve sorunsuz bir doğum geçirdim lakin bebeğim okadar şanslı değildi :( kesinlikle tavsiye etmem