Aylingizem Arkadaşlar merhaba hamileliğimin başından beri kayısı çağlası aşeriyorum ama bulamıyorum bulan biri bana gönderse İzmir’de yaşıyorum ben parasını versem olur mu
Denizanne Aylingizem keşke başlığa büyük büyük yazmasaydın hadi senin canın çekiyor başkasınında başını yakma 😀😀😀 bulmak zor çünkü
Asibayan Bendeee danimarkaya göndercek olan varmııı😅😅 sen yine türkiyede bulursun ben burda nerde bulacagımm🤣
AlyaSu Ebruliiii kirazı bende çok istiyorum ama bulunduğum şehirde daha yok,ama bu sene buzluğa Birikim yapacağım karar verdim 🤭