ucmgk21 ya bende Ocak'ta kürtaj oldum kürtaj sonrası 50 gün sonra adet gördüm ikinci adetimide 40 gün sonra gördüm iki gün önce hormon testi yaptırdı doktor adet düzensizliğim olduğundan hormonlar normal çıktı dedi bir sorun yok ama yumurtalığımda kist oluştu kürtajdan sonra bende hayıt tohumunu duydum burada bir arkadaş iki çocuğunafa hemen öyle hamile kalmış bende aldım bugün başladım şimdi ve bugğn adetimin 5. Günü yarın adetim bitiyor ovulasyon testi kullanayım mı sence