Gokceatmann Merhaba güzel annelerrr 🌸 Sezaryann Doğumdan sonra önerileriniz nelerdir paylaşırmısınız ☺️
Hll Gokceatmann kuşak ya da korse takmayı sakın unutma. Bide ayaklarnı sıcak tut. Sütün hemen gelmeyebilir korkma duş al ya da omzuna sicak biseyler koy. Benim sütün dus alana kadar gelmemişti. Saglıcakla kucagına alırsın inşallah. İlk 1 hafta gecti mi gerisi kolay☺️
araskubra Gokceatmann dunaynun en buyuk mucizesini 3 gun once aldim kucagima hersey zor gibi gozukur ama o kadar basit ki bebegini gorunce unutuyorsun o ilk yurume olayinda gozumden yas geldi ama bebegkm icin diye dayaniyosun ne kadar yurursen cok csbuk toplarsin cok yurudm disimi sıkarak ama hemen gazimi cikardim surrkli hemde ve sutumde cok sukur geldi darisi size olsun gecmicek bu agri diye korkarsin belki ama cok cabuk geciyo
peloo Gokceatmann rezene götür mutlaka hem gazını çıkartır hemde süt yapar 🙏🏻 Sıcak su torbasıda götürmüştüm ben ilk gün duş alınmadığı için göğüslerime koymuştum
Melike4242 Gokceatmann ben de çok abarttılar.zor diye. Ama ben hemşiremiz kalktım. Düşün yani. Kolaydı da sonra yani 2. Gün ağeım çok oldu. Bacaklarıma fln vurdu. Baya tedirgin oldum geçmezse diye ama bugün 4. Günüm geçti gibi. Dikiş ağrısı oluyor sadece.
Melike4242 İlk 3 gün ağrın oluyor korkma. Sonra geçiyor. Ağrın olduğunda bilki gazın var. Kalk yürü. Gazı çıkarınca ağrı da geçiyor. Başta adet ağrıaı ve dikiş ağrısı birlikte oluyor.
Hll Gokceatmann ben kuşak bağlamıştım hatunum ilk eve geldikten itibaren skntı olmamıstı doktorumda önermişti ama korseyi ameliyattan 5 gün sonra takın diyorlar. Acıkcası dikiş alınana kadar kuşak sonra korseye geceyim diyorum bunda da.
Hll araskubra o anlarım aklıma gelince icimi bir korku kaplıyor sonra diyorum alt tarafı 1 hafta sık dişini sonra gececek. Bakalım ikincide sezeryan nasıl olacak korku,merak,heyecan tüm duyguları yasiyorum suanda🙈
Tua Hll benim hastane iç dikiş yapıyor dış tarafa estetik dikiş oluyor ipsiz o daha mı iyi acaba ipli den
crazygirl Merve123a valla bende dün yaşadım ilm yürütme de yapamam dedim çok zorlandım zordan her yerim ter içinde kaldi ama mecbur bebegim için dayandım yürüdüm sürekli şimdi acildim.azda olsa acaba kaç güne gece
Merveegazann Ben ilk yürümede çok zorlanmamıştım illaki zor oluyor ama bünyeylede alakalı beni bacağından vurulan ağrı kesici iğne mahvetti sen sen ol sakın bacağından iğne yaptırma 24 gün oldu doğum yapalı hala acısı geçmedi
Sinem35 Merveegazann o ağrı kesicilerin bence bacakla bir ilgisi yok benim kalçamdan oldu hep ve ben 2buçuk ay sonra bile vurulan yere dokununca acı hissettim. 4ay oldu şuan tamamen geçti onun acısı