Oflaz-kayra61 Kızlar ilk defa şeker yüklemesi yaptırıcaklar uykunuzu güzel alıp gidin hastaneye 🤭 sabah 7 den beri sürünüyorum resmen olduğum yerde uyumak üzereyim ve aklınızda bulunsun tek gelmeyin şeker yüklemesine gece 12 den sonra birşey yemediğiniz için halsizleşebiliyorsunuz
260814 Oflaz-kayra61 ben tek gittim dedikleriniZin hiç birini yaşamdm 9 da gittim 12 de bitmişti herşeyim ve sonucunda iyi çıkmıştı çok şükür
Oflaz-kayra61 260814 ben hayla bekliyorum kansızlıkta olduğu için bende süreç sıkıntılı geçiyor bende kişiden kişiye değişiyor olabilir
Zezgit Aynen canım şeker yüklemesi iğrenç gerçekten. Aslında zor değil ama hamile olunca zorlaşıyo bende sabah 9 da girmiştim 12 ye kadar aç kalmıştım zor gelmşti bana
Oflaz-kayra61 Zezgit valla canım 7 de girdim 11 kadar aç kaldım ve hayla bekliyorum birazdan doğuruyorum diye bağırıcam heralde 🤣
260814 Oflaz-kayra61 olabilr bende de kansızlık vardı baya sıkıntılıydım ama hiç bir sorun yaşamadım dediğim gibi birde hamile olanları bu kdar saat aç bekletmiyolar sakıncalı çnkü