Selinnnce Arkadaslar demir ilacina basladim diskim koyu yesil ve cok tuhaf kokulu kusura bakmayin ama sizinde oyle mi merak ettim?
Deletedmom667 Selinnnce malesef bitsin diye beklıyorum.. Cogu gebede gaz yapmıs birde allahtan gaz yapmadı🤦♀️
Dorukunannesi95 Selinnnce hem gaz yapiyo hem kötü kokulu hem de siyah yani. Doktora soyledim bolll suyla iç dedi
Selinnnce Deletedmom667 ben zTen gazliydim farketmedim o yuzden😂 ama o koku cok degisik bisey yaaaa. Ne zamana kadar iciyoruz bunu
Elff111 Selinnnce Evet hem kan hem demir ilacı içeriyor o vücudun bebeğin icin gerekli maske öneriyorum koku icin🤣🤣
Aayyssnur Selinnnce bnm doktorum eger kabızlık yaparsa bigun ic bigün icme o seni idare eder dedi saha bugün alicaz bakalım bizde etkileri ne olucak ama bildigim kadariyla doğuma kadar iciliyo vitaminle beraber 🤔
Birgullll Selinnnce evet canım bende kullanıyorum. Kullandığın sürece öyle olucaktır. Demir İlacını kullanırken Çay,peynir,yoğurt bunları tüketme. Kabızlığı daha çok tetikliyormuş.
Selinnnce Birgullll demiri icip ardindan kahvalti hazirliuorum ve peynir yiyorum :/ dikkat edeyim o zaman. Ne zamana kadar icioz bu ilaci
Mlssa Selinnnce Maalesef öyle oluyor canım korkma..Bıraktığın zaman geçecektir ben bıraktım normale döndü😊
Yaz_08 Kizlar hacettepede egitimde ogrendim bu demir haplarini malesef dogumdan sonra 1 bucuk aykadsr daha kullanabilirmisiz demir ihtiyacimiz cok artiyomus cunku
Aayyssnur Yaz_08 bende oyle biliyorum demiri de vitamini de dogumdan sonra da icmeniz gerekiyo demişlerdi
Selinnnce Aayyssnur bende daha yeni basladim icer icmez o kokuyu ve rengi goruyosun inanilmaz kotu ya :/