Kaderhamza bende de çok bar ben de 29 haftadayım yaklaşık bir aydın çekiyorum tavsiyem yatarken yastık yüksek olsun bebek büyüdükçe mideye baskı yapıyor midedeki asit yukarı çıkıyor Kayınvalidem dediki çiğ bulgur yer iyi geliyor çay kaşığı kadar çiğne iyi gelir ben ilaç kullanmıyorum